Medlem

Ordinarie medlemsavgift är 150 kronor per andel och år. Du får ha max två andelar per person. Med två andelar har du förstås dubbelt så stor chans att vinna ett konstverk i den årliga utlottningen! Vårt bankgironummer är 633-8958. OBS! Betala in medlemsavgiften samtidigt som du anmäler dej via formuläret.

Betala medlemsavgiften före den 31 mars, så kan du vinna ett fint pris. Vi lottar ut tre vinster på årsmötet!

Ett medlemskap innebär:

• att du deltar i det årliga konstlotteriet
  • att du får 10 % rabatt vid inköp av konst på våra årliga utställningar
  • att du får 20 % rabatt på inramning hos Galleri Konstgården i Tranås
  • att du har möjlighet att följa med på våra populära konstresor

Vi anordnar två konstutställningar varje år.

• Vecka 40-41. Vi bjuder in lokala konstnärer att visa upp sin konst på Boxholms bibliotek.
  • Adventsutställningen på Folkets Hus i Boxholm anordnas i samband med julskyltningen före andra advent. Då bjuder vi oftast in flera konstnärer.

Konstlotteriet sker på söndagen efter adventsutställningen. Veckan innan visas de flesta av vinsterna upp i en utställning på Boxholms bibliotek.

Välkommen som medlem!